Op naar de amazone!!

9 mei 2014 - Santa Marta (Distrito Turístico Cultural E Histórico), Colombia

De afgelopen 3 weken zijn voorbij gevlogen. Mijn Argentijnse collega was echt een vage gast en werd na vier dagen ontslagen. Mayra uit Miami werd mijn nieuwe collega en samen met haar heb ik een superleuke laatste week gehad hier!

Tot zes uur relaxen in het zwembad, naar Bahia Concha (strandje), snorkelen in Taganga, een bezoekje aan Minca (waterval Pozo Azul) of shoppen in Santa Marta. En dan van 18.00-0.00 werken achter de bar.

En in het weekend nog even feesten in Taganga in Mirador!

Dan was er ook nog een verjaardagsfeest van één van de schoonmaaksters waar wij voor uitgenodigd waren. Nadat we klaar waren met werken, gingen we naar het feest. De schoonmaaksters waren bijna onherkenbaar! Superstrakke sexy jurkjes en heel mooi opgemaakt. Dat was echt leuk om te zien! Na een barbecue besloot de dj dat het tijd was om te dansen. Met z’n allen de woonkamer in en dansen op merengue, salsa en andere Colombiaanse muziek!

Een paar dagen geleden zijn Marleen en Stephan langs geweest! Zij zijn op reis door Colombia en hebben 2 nachten in Dreamer geslapen.  Ik wist dat ze rond 16.00 uur zouden aankomen. Met een boekje lag ik aan het zwembad op ze te wachten, maar ik was zo moe dat ik even in slaap viel. Tot ik ineens hoorde: He zusje…!!

Na even gerelaxt te hebben in het zwembad en een paar cocktails namen we de taxi naar Taganga, waar we een avondje zijn gaan stappen.  De volgende dag waren we een beetje brak, dus hebben we een relaxdagje gehouden aan het zwembad!

Woensdagavond hebben Marleen en Stephan de bus genomen naar San Gil. En ook mijn tijd hier zit er bijna op. Zaterdag vlieg ik naar Leticia, een plaatsje midden in de amazone, vlakbij de grens van Peru en Brazilië.

Het zal wel even moeilijk zijn om afscheid te nemen van iedereen hier. De afgelopen weken voelde als een soort thuis. De mensen van de receptie, de keuken, de schoonmaaksters…ze zijn allemaal zo lief en aardig…

Maar, afscheid nemen hoort bij reizen. En wat ook bij reizen hoort is, nieuwe dingen doen! En dat is wat ik zaterdag ga doen!!

1. Ans vermeer:
    10 mei 2014
    annariema toorians
    marleen toorians en stephan zon mooi vakantie boot vissery
    marleen toorians en stephan vakantie bier drinkel
    ans vermeer is kijken foto.s marleen en stephan vakantie
    ans vermeer
  2. Reni:
    10 mei 2014
    Dat klinkt weer te gek allemaal als ik zo je laatste 2 verhalen lees! En nu op naar het volgende avontuur... Wat een droom!
    Hopelijk ontmoet je daar net zulke leuke mensen als je de afgelopen weken hebt gedaan. Enjoy!
    xxx
  3. Ans vermeer:
    14 mei 2014
    annariema toorians is eten vis aardappels sla
    ans vermeer is kijken foto.s vis annariema is ten eten vis
    ans vermeer voet au udenhout vrydag sport voet dimpfy vermeer
    ans vermeer
  4. Ans vermeer:
    16 mei 2014
    annemarie toorians vandaag is jarig verjaardag feest jaar
    vrydag 16 mei annemarie toorians is jarig feest traat wijn
    annemarie toorians is jarig